WoodMaster.in.ua
 

Український столярно-меблевий форум "Майстер"

 

Меблі та столярні вироби   

 
  
Сьогодні: 27 квітня 2017, 10:00
Пошук від Яндекса

Активні теми



Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]




Створити нову тему Відповісти  [ 20 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення:#1  ПовідомленняДодано: 16 березня 2013, 00:49 
Офлайн

З нами з: 05 лютого 2012
Повідомлень: 455
Показаних робіт: 3
Звідки: м.Рахів
Дякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Доброго :hi: .
Колеги майстри прошу поділіться досвідом як правильно і на чому заточувати (для почакту ) різці та стамески. Чи можна ?.. якщо можна то як визначити чи з якісного матеріала виготовлено інстр. який в руках? , по заточці ... добре було-б почути рекомендації .. типу не про спеціальний проф. заточувальний станок, а про "домашні " можливості.. можливо є наждачок, можливо в уого нема ..., і т.д. ..
Як правильно , і для чого використ войлочний круг з паста-гої? (мені наговорили шо ним на фінішці доводити, в мене получається до фойлока рубає, після войлока скользить... :gx ... )

_________________
_____________________________
- очі бояться, а руки роблять...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#2  ПовідомленняДодано: 20 березня 2013, 23:30 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1842
Показаних робіт: 30
Звідки: м.Червоноград
Дякував: 19 раз.
Подякували: 77 раз.
На таку тему можуть годинами розмовляти гурмани ручного інструменту. В мене заточка завжди на швидку руку. Головне(для мене) не перегріти і не спалити ріжучий край. Фінішну заточку роблю на наждачному папері.
Якість металу перевіряю натфілем. Хороший не бере або бере погано. Видно також і при заточуванні на наждаку. Дрібні густі білі іскри дає хороший метал.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#3  ПовідомленняДодано: 20 березня 2013, 23:58 
Офлайн

З нами з: 05 лютого 2012
Повідомлень: 455
Показаних робіт: 3
Звідки: м.Рахів
Дякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Доброго :hi:
Peter, я думав шо ніхто нічого не гостирить.
Peter написав:
В мене заточка завжди на швидку руку
-ТАК саме це цікавить.
:?- про перегрів зрозуміло, першочергову наточку (на наждаку) який саме вик. наждак? (зертиститість, кам'яний, алмазний). На наждачному папері... то саме , зернистість , марка (фото).
Peter написав:
Якість металу перевіряю натфілем.

- по яким критеріям? (хочприблизно, можите описати)
Peter написав:
Видно також і при заточуванні на наждаку.

- колір та кількість іскр?
:drinks:
Завтра попробу ще разок нанятися стамескою, під наждачку скло або зеркало?

_________________
_____________________________
- очі бояться, а руки роблять...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#4  ПовідомленняДодано: 21 березня 2013, 00:48 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2514
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 150 раз.
Подякували: 147 раз.
orex_ написав:
по яким критеріям? (хочприблизно, можите описати)

Надфіль просто слизгає по добрій сталі.
orex_ написав:
першочергову наточку (на наждаку) який саме вик. наждак

Я маю ще радянські,Іршавського виробництва.Такі коричневі.Номер зерна не знаю,але досить мілкий.Треба вважати бо горить на раз.Заправляю на м’ягкому камені з водою(теребовлянський,червоний)Камінь заправляю сам.Літом надворі-багато води і камінь об камінь.Ножі до фрезерної головки на алмазному.Стамески заправляю часто на жорсткому войлоку з ГОИ.То неправильно,проте швидко :oops: Ще маю прибалтійський двосторонній брусок.Ним користуюсь рідко-для підправляння ножів до головки.На ньому на сухо.Потім правда треба його промивати-морока.Але точить і заправляє добре.
orex_ написав:
кількість іскр?

Трудно поспіти з рахуванням :D


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#5  ПовідомленняДодано: 21 березня 2013, 01:02 
Офлайн

З нами з: 05 лютого 2012
Повідомлень: 455
Показаних робіт: 3
Звідки: м.Рахів
Дякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Дякую :drinks: , трохи теорії є.
Про мокрі каменні? , стоїть їх шукати , купляти?, як визначити якісний ?
по сухому каменю, бруску..,В мене є старий (коли де купив непригадаю) як вирівняти його (має по сиредині впуклість) . Він дуже мелкий , получається я маю лиш ним можливість "більш-менш" якісно підвести.
-то шо апробував родити з войлочним кругом + паста гоя, то то шібв для поліровки, після войлочного круга , в мене получається шо ротиться радіус зямість прямої, від бокової стінки но края лезо.

_________________
_____________________________
- очі бояться, а руки роблять...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#6  ПовідомленняДодано: 21 березня 2013, 22:26 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1842
Показаних робіт: 30
Звідки: м.Червоноград
Дякував: 19 раз.
Подякували: 77 раз.
orex_ написав:
який саме вик. наждак?

Звичайний наждак. Круги сині або червоні, середньої зернистості. Особливох уваги не приділяю, бо на ньому робиться тільки груба підготовка.
Фінішну заточку роблю досить дрібним наждачним папером. Номери 100-180.
На брусках не точу, бо вони швидко втрачають рівну площину.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#7  ПовідомленняДодано: 21 березня 2013, 23:03 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2514
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 150 раз.
Подякували: 147 раз.
Peter написав:
бо вони швидко втрачають рівну площину.

Рівняти.Ну і по перше не допускати до великої ями.А як без каменя заправити ножі до фуганка? :unknown:
orex_ написав:
то шо апробував родити з войлочним кругом

Треба дуже твердий войлок.Та й не довго заправляти ,правильно витримати кут
orex_ написав:
як вирівняти його (має по сиредині впуклість)

Спочатку на великому грубому наждаку(вручну),потім дорівняти на дрібному,або таким же бруском.Води не жаліти ;)
orex_ написав:
стоїть їх шукати , купляти


В нас колись обкладали в парку опорні стіни.Я собі пару штук прихватизував :hbx Вирівняв великий для фуговочних ножів.Для стамесок алмазним диском на циркулярці(тоді ще не мав болгарки)вирізав брусок .


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#8  ПовідомленняДодано: 22 березня 2013, 23:44 
Офлайн

З нами з: 05 лютого 2012
Повідомлень: 455
Показаних робіт: 3
Звідки: м.Рахів
Дякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Доброго :hi:
Peter написав:
бо вони швидко втрачають рівну площину.

-ок, зрозуміло.
Спасибі :drinks:

_________________
_____________________________
- очі бояться, а руки роблять...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#9  ПовідомленняДодано: 27 березня 2014, 23:17 
Офлайн

З нами з: 19 грудня 2012
Повідомлень: 242
Показаних робіт: 2
Звідки: Харкiв
Дякував: 0 раз.
Подякували: 2 раз.
:hi: Могу малехо написать- по качеству инструмента,1) как уже сказано напильник 2) проба на удар- ударить не рабочей частью стаместки по мягкому металлу(уголок,труба,профиль)на металле должна быть вмятина,на стаместке нет. 3) искра, кроме густоты искры нужно обращать внимание и на цвет,если искра красноватая и быстро тухнет металл не очень.Чем искра ярче и чем дольше летит тем лучше,но тут есть момент- некоторые виды нержавейки такие как 14х18 не могут иметь достаточную твердость(обычно 25-35 единиц по роквеллу)но искра у них яркая в следтвии того что в составе хром.В случае пробы на искру такой стали искра будет яркая,но тухнуть будет быстро.Но не стоит считать что нержавейка не годится для инструментов,допустим нержавейка 95х18 может достигать твердости до 65 единиц.И вообще хорошая стаместка должна быть кованая,подходящие стали для кованой 65хгса,разновидности ШХ ну и 95х18,углеродистая сталь тоже хороша но очень мало кузнецов могут ее правильно отковать.По поводу заточки,на электронаждаке по идее стаместк точится один раз(если конечно гвозди не рубать),хорошо бы японские камушки иметь,а если по дешевле то наждачная бумага на бумажной основе с помощью канцелярского клея карандаша приклеивается к стеклу толщиной не менее 8мм и на ней все точится.Я использую бумагу фирмы мирка,точу с водой(на подобие японских камней) начинаю 180 затем 300,600,1000 и 2000.После 2000 режущая кромка должна быть зеркалом и брить волос на коже.Если стаместка качественная то такой заточки хватит на долго.По поводу пасты ГОИ,то на войлоке с помощью пасты можно только полировать изделия что бы блестели.Режущую кромку инструмента, если есть желание можно навести на коже натертой пастой ГОИ.Кожа не всякая подойдет,нужна коровья и достаточно твердая(ориентир солдатский ремень)

_________________
Идиотам ничего не докажешь.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#10  ПовідомленняДодано: 28 березня 2014, 00:24 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2514
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 150 раз.
Подякували: 147 раз.
артем левша написав:
По поводу пасты ГОИ,то на войлоке с помощью пасты можно только полировать изделия что бы блестели

Ну не треба так категорично :Dоx Я наприклад всі стамески (різці) для різьби заправляю на войлочному кругу з пастою.Звичайно,що правильно треба заправляти на м’ягкому камені або наждачці.але це непорівняно довше. ;) А те що голить ,ще не ознака правдивої гостроти(хоч сам завжди пробую на руці).Заправте 10-20 круглих стамесок на папері і на кругу.Думаю,що різниця в часі буде ой як відчутна.Хоча знаю різьб’ярів,що на круг плюються. :unknown:


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#11  ПовідомленняДодано: 28 березня 2014, 00:35 
Офлайн

З нами з: 19 грудня 2012
Повідомлень: 242
Показаних робіт: 2
Звідки: Харкiв
Дякував: 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Роланд написав:
Я наприклад всі стамески (різці) для різьби заправляю на войлочному кругу з пастою.

Сделайте себе кожаный круг на тихоходном моторчике и вы поймете разницу :)
Роланд написав:
Заправте 10-20 круглих стамесок

Я в основном про прямые писал.Круглые конечно можно в ручную,но это для любителей садо мазо

_________________
Идиотам ничего не докажешь.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#12  ПовідомленняДодано: 28 березня 2014, 00:38 
Офлайн

З нами з: 19 грудня 2012
Повідомлень: 242
Показаних робіт: 2
Звідки: Харкiв
Дякував: 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Роланд написав:
Звичайно,що правильно треба заправляти на м’ягкому камені або наждачці.але це непорівняно довше.

То что долго точится,долго и тупится(если инструмент качественный)тут надо для себя решить- что ты хочешь быстро но часто точить,или медленно но редко.

_________________
Идиотам ничего не докажешь.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#13  ПовідомленняДодано: 28 березня 2014, 00:51 
Офлайн

З нами з: 05 лютого 2012
Повідомлень: 455
Показаних робіт: 3
Звідки: м.Рахів
Дякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Доброго :hi: .
М-да..., в мене з войлочним пряму стамеску не получилося поправити , чомусь ставало гірше чим до войлока

_________________
_____________________________
- очі бояться, а руки роблять...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#14  ПовідомленняДодано: 28 березня 2014, 01:11 
Офлайн

З нами з: 19 грудня 2012
Повідомлень: 242
Показаних робіт: 2
Звідки: Харкiв
Дякував: 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Мягкий войлок просто заминает режущую кромку(она скругляется).Попробуйте все же прямое точить на "прямом"

_________________
Идиотам ничего не докажешь.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#15  ПовідомленняДодано: 28 березня 2014, 01:30 
Офлайн

З нами з: 05 лютого 2012
Повідомлень: 455
Показаних робіт: 3
Звідки: м.Рахів
Дякував: 1 раз.
Подякували: 1 раз.
артем левша написав:
Мягкий войлок просто заминает режущую кромку(она скругляется).Попробуйте все же прямое точить на "прямом"

- так , іменно цей ефект я отримав. Зара заточую на алм. кругу, один сильніше знімає, другим "м`якшим" потом трошки попрвляю.

_________________
_____________________________
- очі бояться, а руки роблять...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#16  ПовідомленняДодано: 04 квітня 2014, 12:51 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 26 серпня 2012
Повідомлень: 380
Показаних робіт: 10
Звідки: Волинь
Дякував: 8 раз.
Подякували: 31 раз.
В китайському *дремелі * в чемоданчику є тюбик з якоюсь зеленою пастою твердої консистенсії. ПОРАДЬТЕ ЧАЙНИКУ ЯК ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ .Я так розумію це паста ГОЙ. для правки ріжучого інструменту.

_________________
Олександр:Краса в дрібницях.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#17  ПовідомленняДодано: 04 квітня 2014, 23:05 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2514
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 150 раз.
Подякували: 147 раз.
Т а нічого хитрого в тім немає.Якщо правите на войлочнім кругу то приставте брусок з пастою до круга (при обертах).Паста покриє круг -на ньому і заправляєте .Якщо на ремені то наріть вручну.Видно відразу ,що ви голитесь або електричною,або жилєтками. :) Хто голиться нормальною бритвою той добре знає як заправити бритву ;)
До речі паста ГОИ йде по номерах від грубшої до тоньшої.Зернистість можна визначити по кольору.Більш інтенсивна зелена-це кінцева.Сірувато зелена- початкова.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#18  ПовідомленняДодано: 06 квітня 2014, 08:43 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 26 серпня 2012
Повідомлень: 380
Показаних робіт: 10
Звідки: Волинь
Дякував: 8 раз.
Подякували: 31 раз.
Хм........... цікаво. Ця паста не в бруску ,а в так званій колбочці ,да ладно розберемось ,розріжем колбу і все ,вийде брусок круглий. :yes: .СПС

_________________
Олександр:Краса в дрібницях.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#19  ПовідомленняДодано: 25 січня 2015, 15:37 
Офлайн

З нами з: 22 липня 2014
Повідомлень: 48
Показаних робіт: 0
Звідки: західна Україна
Дякував: 9 раз.
Подякували: 9 раз.
Якщо замінити войлочний круг на МДФ правити прямі стамески стане набагато простіше , без завалювання кромки. для профільних стамесок відповідно профілюється круг .


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#20  ПовідомленняДодано: 01 серпня 2016, 22:17 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 серпня 2016
Повідомлень: 4
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
я сам все роблю завжди


Піднятись догори

ПП

 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 20 повідомлень ] 



Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати на теми на форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення на форумі
Ви не можете додавати файли на форумі

Вперед:  
Powered by phpBB®

.
cnc-market.in.ua
atlas-decor.com.ua