WoodMaster.in.ua
 

Український столярно-меблевий форум "Майстер"

 

Меблі та столярні вироби   

 
  
Сьогодні: 21 вересня 2018, 07:20
Пошук від Google

Активні теми



Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]




Створити нову тему Відповісти  [ 6 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення:#1  ПовідомленняДодано: 05 листопада 2016, 23:56 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
Ось тепер маю свій заточний станочок. Станок універсальний, з часом буде точити все, що можна заточити. Наразі точить циркулярні пили та насадні фрези.
Це база станка, на яку можна встановити різні механізми для заточки. На наждаку встановлений фланець д.32, який правив прямо на на валу. Відповідно биття фланця майже не вловиме.

Наждак можна встановити під кутом +7, 0, -7 градусів фіксовано. Решта по шкалі, якої поки нема.

Механізм для заточки пил та насадних фрез. Розрахований на розміри 150-400 мм.


Заточка переду зуба. Воду можна подати.

В такому подложенні того самого механізма можна тилувати пили.



Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#2  ПовідомленняДодано: 06 листопада 2016, 07:30 
Офлайн

З нами з: 16 жовтня 2016
Повідомлень: 122
Показаних робіт: 3
Дякував: 19 раз.
Подякували: 65 раз.
Я такого заточного станочка не маю і не бачу сенсу його використання для заточки циркулярних пил(зробив для них безлюфтову каретку на стаціонарну циркулярку і точу диски від 24 до 120 зубів) Для інших цілей + можливість охолодження Ваш повинен бути суперпридатним...
Фото переглянув(до речі 700х450 пкс- трохи замалі для моіх очей, щоб щось детальніше розгледіти :| ) - і маю кілька питань:
1 Зварна конструкція не шкодить якості заточки?
2 Для пил з різним діаметром монтажного отвору різні шайби?
3 Як регулюється глибина "заходу" та сила притиску до заточного круга - на відчуття?
4 Люфт при руху підшипників по швеллерку присутній?
Дякую


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#3  ПовідомленняДодано: 06 листопада 2016, 18:14 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
В мене була думка про використання циркулярки для заточки, але ряд мінусів відкинув цю думку.
1. Не можна подати воду.
2. Не бажано сипати іскрами в систему, яка -зазвичай працює з тирсою.
3. Половину диска заховано в столі. Відповідно велике обмеження у використанні.
Крім того сама основа з наждаком не становить великої складності у виготовленні.

maestrostolar написав:
700х450 пкс- трохи замалі

Думаю тут не розмірах справа. У Вас монітор не набагато більший. Просто якість фото низька. Було малувато світла, велике зерно. При нагоді перефотографую.

По запитаннях.
1. Зварні конструкції мені давно не шкодять. Є способи зварювання точних і рівних конструкцій.
2. Так, шайби можна міняти. Я, наразі, використовую все д.32
3. Обмеження прямого підходу до диску регулюється нижнім ближнім гвинтом (фото 8159n). Притиск до заточного круга на відчуття. Я передивився десятки заточних станків і дійшов висновку, що високу точність притиску забеспечують хіба станки за дестки тисяч доларів. Примітивні саморобки з обмеженням - це просто самообман. Враховуючи те, що алмазний круг знімає дуже мало металу і те, що десятка плюс чи мінус не погіршить якості різання дерева я вирішив відмовитись від бездарних забав.
4. Люфт, звичайно, присутній. Саме завдяки люфту існує рух. В даному місці величинв люфту ніяк не впливає на якість заточки.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#4  ПовідомленняДодано: 06 листопада 2016, 18:22 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
maestrostolar написав:
зробив для них безлюфтову каретку на стаціонарну циркулярку

Було б цікаво глянути. В мене є проблема з кареткою навіть для різання дерева. Вже друга конструкція не забеспечує потрібну мені точність. Можете створити навіть тему про каретку. Думаю там є про що поговорити.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#5  ПовідомленняДодано: 06 листопада 2016, 19:12 
Офлайн

З нами з: 16 жовтня 2016
Повідомлень: 122
Показаних робіт: 3
Дякував: 19 раз.
Подякували: 65 раз.
Peter написав:
У Вас монітор не набагато більший

МІй HP Pavilion dv7 має монітор 17" 1600x900 пкс :)
До речі 1600х1200 - такий максимум для конкурента(надіюсь) вашого сайту - "Мастеровой "
Peter написав:
Є способи зварювання точних і рівних конструкцій.

Якщо є інфа в мережі - поділіться посиланням,please
Peter написав:
Не можна подати воду.

Це справді мінус
Peter написав:
Не бажано сипати іскрами в систему, яка -зазвичай працює з тирсою.

Хороша аспірація забирає 99% пилу а решту можна й порохотягом усунути(принаймні в мене є доступ до "нутрощів" циркулярки) ну і при запасі пил точиться то пару раз на місяць....
Peter написав:
Половину диска заховано в столі. Відповідно велике обмеження у використанні.

Згідний що для насадних фрез не годиться - в мене плита заточноі каретки МДФ 16 мм - тому дискові пили точить без проблем
Peter написав:
Люфт, звичайно, присутній. Саме завдяки люфту існує рух. В даному місці величинв люфту ніяк не впливає на якість заточки.

Ось тут можна подискутувати - але перейду в свою тему - бо при оказіі зроблю фото своіх кареток і викладу там
post13549.html#p13549


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#6  ПовідомленняДодано: 06 листопада 2016, 22:14 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
maestrostolar написав:
До речі 1600х1200 - такий максимум для конкурента(надіюсь) вашого сайту - "Мастеровой "

1. Розмір по пікселах не становить проблем для вартості хостингу для форуму, але і не характеризує якість фотографії. Вирішальне значення має розмір в мегабайтах. Я Вас запевняю, що у нас дозволено більше. А розмір обмежений для того, щоб не викладали напівпорожні простирадла, на яких нема якості.
2. Мастеровой нам не конкурент. Це просто подібний форум іншої держави.
3. Форум не мій, а наш. Про це я вже писав не один раз. Я тут більше як двірник.
maestrostolar написав:
Якщо є інфа в мережі

Не знаю, не бачив. В мене є власний досвід і прості правила. Треба мати на увазі, що зварка зтягує. Відповідно зварюю я такі конструкції не швами, а крапками, не перегріваючи. Починаю зварку в тих місцях, де стягування не викличе деформації. Наприклад навколо рамки, зсередини. Користуюсь струбцинами і постійно контролюю можливе викривлення.
maestrostolar написав:
Ось тут можна подискутувати

Краще, я так думаю, все розподіляти по відповідних темах. Потім користуватись спеціальними темами набагато легше.


Піднятись догори

ПП

 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 6 повідомлень ] 

atlas-decor.com.ua


Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати на теми на форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення на форумі
Ви не можете додавати файли на форумі

Вперед:  
Powered by phpBB®

cnc-market.in.ua
atlas-decor.com.ua