WoodMaster.in.ua
 

Український столярно-меблевий форум "Майстер"

 

Меблі та столярні вироби   

 
  
Сьогодні: 19 січня 2018, 04:13
Пошук від Google

Активні теми



Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]




Створити нову тему Відповісти  [ 23 повідомлень ]  На сторінку 1, 2  Далі
Автор Повідомлення
 Тема: Рейсмус.
Повідомлення:#1  ПовідомленняДодано: 21 грудня 2016, 21:41 
Офлайн

З нами з: 21 грудня 2016
Повідомлень: 6
Показаних робіт: 0
Дякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Доброго вечора, хочу зробити станок рейсмус,вал на нього 20см, а електродвигун поставити постійного струму. Запитання , чи можна?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#2  ПовідомленняДодано: 21 грудня 2016, 22:57 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2530
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 152 раз.
Звичайно,що можна. :) ,якщо двигун достатньої потужності і є для нього відповідний блок живлення то чому ні. :yes:


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#3  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 00:36 
Офлайн

З нами з: 21 грудня 2016
Повідомлень: 6
Показаних робіт: 0
Дякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
А як що від ручної електроциркулярки взяти мотор як думаєте ролусилося б?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#4  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 05:50 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1885
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 87 раз.
На вал 20см не зашкодило б 1,5 кВт чистої потужності. Ну хоча б один. Це, звісно, залежить від товщини максимального зйому дерева.
На двигун постійного струму треба якийсь блок живлення. Це додаткові гроші та втрати електроенергії при перетвореннях. А в столярці з цим майже завжди проблеми, мережа перевантажена(витяжка, вентиляція і т.п.)
Ігор написав:
від ручної електроциркулярки взяти мотор

Там скоріше за все двигун коллекторний. Такі двигуни не можуть працювати довго, служать не довго(стирає колектор) і постійні проблеми з щітками.
Якщо станок має працювати по пару годин підрят - то тільки асинхронний двигун. Та і по сроку служби такі двигуни майже вічні.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#5  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 10:16 
Офлайн

З нами з: 21 грудня 2016
Повідомлень: 6
Показаних робіт: 0
Дякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Так. Але думав знайти якусь заміну їм щоб не регулювати обороти шківами,а щоб вони вже були. Я знайшов на ютубі універсальний рейсмус так підписано відео, але там зроблено з електрофуганка, я думаю зробити таке ж саме но замість фуганка дати вал і електродвигун.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#6  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 15:12 
Офлайн

З нами з: 22 липня 2014
Повідомлень: 50
Показаних робіт: 0
Звідки: західна Україна
Дякував: 9 раз.
Подякували: 10 раз.
А для чого вам регулювати оберти? Виставте одну швидкість і в бій! Як показує практика під час роботи ніхто не міняє швидкості , нема ні часу ні потреби, це ж не фрезер де ставляться фрези різних діаметрів.Про проблеми колекторників вам Peter написав докладно . На своєму фуганку до шківів я лажу коли треба поміняти ремінь, раз на рік,півтора при тому що працюю багато і кожен день (станок саморобка фуганок-рейсмус).


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#7  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 15:30 
Офлайн

З нами з: 21 грудня 2016
Повідомлень: 6
Показаних робіт: 0
Дякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Дякую,за поради.Не буду нічного придумувати нове. А ще запитання чи добрий буде двигун 1,1кв 3000об/хв на той же вал?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#8  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 19:26 
Офлайн

З нами з: 13 травня 2015
Повідомлень: 140
Показаних робіт: 2
Дякував: 86 раз.
Подякували: 56 раз.
Ігор написав:
чи добрий буде двигун 1,1кв 3000об/хв на той же вал?

Діаметр вала-?,кількість ножів на валу-?-від цих показників залежить кількість обертів на валу,далі - максимальна товщина зйому-?,двигун-220 чи 380 вольт?,швидкість подачі деталі-?,По любому 1,1квт буде замало,при невеликих нагрузках можливо 2,2квт на 220вольт буде нормально.

Двигун від електо фуганка 1квт на вал-200мм буде слабий він 3мм стружки на вал 100мм тяне з напрягом.
На рейсмусі JET двигун 1,8квт,вал 300мм ,діаметр прим.50мм,оберти 9тисяч,подача 5м/мин,так він (при напрузі 220 жеских) деталь шир.200мм і стружка 2мм тяне з напрягом.При тому що подача іде з другого двигуна.


Приєднані файли:

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#9  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 19:58 
Офлайн

З нами з: 21 грудня 2016
Повідомлень: 6
Показаних робіт: 0
Дякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Зрозуміло. Дякую.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#10  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 20:06 
Офлайн

З нами з: 21 грудня 2016
Повідомлень: 6
Показаних робіт: 0
Дякував: 4 раз.
Подякували: 0 раз.
А можна десь такий двигун курити як у вас на рейсмусі. Бо я весь інтернет перерив і не можу знайти.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#11  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 20:39 
Офлайн

З нами з: 13 травня 2015
Повідомлень: 140
Показаних робіт: 2
Дякував: 86 раз.
Подякували: 56 раз.
Ігор написав:
А можна десь такий двигун курити як у вас на рейсмусі

Який двигун? подачі чи вала,Як що подачі то це називаеться мотор-редуктор(на ОЛХ)їх предостатньо в мене стоїть 220/380в 150ват,на виході - 28об/мин,підключений на 220в,як що валла то JET-12 привод попадався (jet.com.запчастини)попробуйте так пошукать,но ціни
особливо на лет кусаються,мабуть лекше купить б/у рейсмус.


Востаннє редагувалось Михайло Т. в 22 грудня 2016, 20:55, всього редагувалось 1 раз.

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#12  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 20:44 
Офлайн

З нами з: 13 травня 2015
Повідомлень: 140
Показаних робіт: 2
Дякував: 86 раз.
Подякували: 56 раз.
Ігор написав:
Дякую

Тут просто замість Дякую нажимають під повідомленям яке понравилось справа жовту кнопочку з піднятим вверх великим пальцем.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#13  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 22:09 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2530
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 152 раз.
Михайло Т.

Мотор -редуктор для подачі Ви доробляли самі?Не можу зрозуміти з фото як влаштований синхронізований підйом з робочим валом.Що заставило примінити таку схему-вихід з ладу рідного редуктора чи замала потужність рідного двигуна?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#14  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 23:03 
Офлайн

З нами з: 13 травня 2015
Повідомлень: 140
Показаних робіт: 2
Дякував: 86 раз.
Подякували: 56 раз.
Роланд написав:
Михайло Т.

Мотор -редуктор для подачі Ви доробляли самі?Не можу зрозуміти з фото як влаштований синхронізований підйом з робочим валом.Що заставило примінити таку схему-вихід з ладу рідного редуктора чи замала потужність рідного двигуна?


Синхронізований підйом на лівому гвинту.Вихід з ладу рідного редуктора 1 раз був через тиждень після закінченя гарантії(брак на валу шестерні),тоді підремонтував,потім через пару років та сама шестерня(1 від якоря)розбила корпус і свою вісь,найти простіще двиг. для подачі чим кусок корпуса і шестерню,тим більше що рейсмус я нікуди не тягаю.


Приєднані файли:

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#15  ПовідомленняДодано: 22 грудня 2016, 23:40 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2530
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 152 раз.
А як з’єднані верхні напрямні стойки з нижніми.Якщо шпильками(болтами) чи вистарчає жорсткості?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#16  ПовідомленняДодано: 23 грудня 2016, 16:12 
Офлайн

З нами з: 13 травня 2015
Повідомлень: 140
Показаних робіт: 2
Дякував: 86 раз.
Подякували: 56 раз.
Роланд написав:
А як з’єднані верхні напрямні стойки з нижніми.Якщо шпильками(болтами) чи вистарчає жорсткості?

Зєднані через шпильку: взяті вали від столів,в них запресовані і вварені гайки м-8 L-30,і через шпильку м-8 прикручені замість рідних болтів.Рама для мотора має вільний люфт верх,при включані,виключані,в процесі подачі-корпус двигуна ніяких рухів не робить,за рахунок довгих "втулок"(квадратна труба) і великоі відстані до нижніх "втулок" люфтів намає,підйом здійснюїться через толкатель,який надітий на лівий гвинт знизу,і упор зверху.


Приєднані файли:

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#17  ПовідомленняДодано: 24 грудня 2016, 23:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2530
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 152 раз.
Дякую за детальне пояснення.Бачу,що Ви й відкидні столи зняли ,замінивши їх виносними валами.Взагалі складається таке враження ,що бачучи Ваші слюсарні навики,даремно Ви купували цей рейсмус.Досить було купити робочий вал.Решту Ви б легко зробили самі :)


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#18  ПовідомленняДодано: 25 грудня 2016, 13:31 
Офлайн

З нами з: 13 травня 2015
Повідомлень: 140
Показаних робіт: 2
Дякував: 86 раз.
Подякували: 56 раз.
Роланд написав:
Дякую за детальне пояснення.Бачу,що Ви й відкидні столи зняли ,замінивши їх виносними валами.Взагалі складається таке враження ,що бачучи Ваші слюсарні навики,даремно Ви купували цей рейсмус.Досить було купити робочий вал.Решту Ви б легко зробили самі :)

Стіл передній бажано булоб поставить назад(цілять зручніше) та все немає часу,вали(з магазиних кас) з потчипниками і осями купив на на черметі по 8гр/кг,чому не поставить.Купить вал не питаня-складне питання купить рівні литі столи(не стальні шліфовані),за часту купить робочий інструмент набагато правильніще чим ліпить самому(видумувать велосипед),весною купив 2 корпуса (прим-діаметр-330мм) улітки на витяжки і мотори маю а часу нема ними занятись.В пріорітеті робота а кулібінські діла на другому місті,це рейсмус пока латаеться то латаю,якщо і далі ві так буде сипаться то бистро піде на запчастини.У другій темі писав за фрезер ДВТ-1800 , розібрав і поняв що "непорібно ліпить горбатого" потрібно куплять новий.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#19  ПовідомленняДодано: 25 грудня 2016, 23:44 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2530
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 152 раз.
Михайло Т. написав:
В пріорітеті робота

В принципі це правильно.Це вже по європейськи.Навіть в сусідній Польщі ніхто вже не займається "кулібінством",хіба що аматори-хоббісти.Правда там цілком інше відношення до підприємців.Як почитаєш які ссуди одержують на розвиток бізнесу то зла не вистарчає.Але то вже цілком інша тема...


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#20  ПовідомленняДодано: 26 грудня 2016, 04:56 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1885
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 87 раз.
Роланд написав:
В принципі це правильно

Думаю, не завжди. Треба рахувати. Дуже часто може бути вигідним не взяти якесь замовлення(вони ж різні бувають) і зробити(доробити) станок. А ціни на хороші станки починаються з тисяч доларів!


Піднятись догори

ПП

 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 23 повідомлень ]  На сторінку 1, 2  Далі

atlas-decor.com.ua


Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати на теми на форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення на форумі
Ви не можете додавати файли на форумі

Вперед:  
Powered by phpBB®

cnc-market.in.ua
atlas-decor.com.ua