WoodMaster.in.ua
 

Український столярно-меблевий форум "Майстер"

 

Меблі та столярні вироби   

 
  
Сьогодні: 21 вересня 2018, 17:01
Пошук від Google

Активні теми



Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]




Створити нову тему Відповісти  [ 10 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення:#1  ПовідомленняДодано: 17 листопада 2012, 21:43 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
Дороблюю стружкосос. Тож випала нагода відзняти обіцяне відео про вирізування круглих отворів.



Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#2  ПовідомленняДодано: 18 листопада 2012, 00:05 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2526
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 157 раз.
Дійсно цікавий спосіб. :good: Проте добрий не для грубого металу.В трубі, 6мм стінка,з одного боку ,діаметр отвору 60мм не годиться.Але для чогось іншого треба взяти на замітку.
Не по темі ,але по ділу.Забагато куриш,Петре.Пальці ще жовтіші ніж в мене :roll: .То не добре-здоров’я не прибавить ;)


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#3  ПовідомленняДодано: 18 листопада 2012, 15:17 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
Роланд написав:
Пальці ще жовтіші ніж в мене

Уважно роздивився пальці і ... замінив відео. Ютуб запропонував його покращити, мені спочатку здалось, що це на краще. Але якщо чесно, то одну жовту цятку на пальцях, я все ж знайшов і курю дійсно багато. :oops:
Роланд написав:
Проте добрий не для грубого металу.

Знімати ще одне відео? На товщині 6 мм, правда, ще не різав. Але на 4 мм діаметр 60 мм ще можна. Просто треба брати більш потертий відрізний круг і проходити по 2-3 рази. Залишити можна 1 мм і вибити.
P.S. Забув відзняти процес кінцевої обробки, який я роблю або малим зачистним кругом і болгаркою, або заточним кругом в дрелі. Після такої обробки отвір виглядає як після координатно-розточного станка.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#4  ПовідомленняДодано: 18 листопада 2012, 20:52 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2526
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 157 раз.
Та ні .Повірим на слово :) Я ж ще не пробував ,все тільки теоретично.А щоб щось сказати розумне треба спочатку самому попробувати :oops:


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#5  ПовідомленняДодано: 18 листопада 2012, 22:22 
Офлайн

З нами з: 09 вересня 2012
Повідомлень: 223
Показаних робіт: 12
Звідки: Червоноград
Дякував: 0 раз.
Подякували: 4 раз.
при грубому металі крім повороту потрібно ити ше від середини(ну не від самої ж , а так шоб круг торцем потрошки збирав) до краю
сам так часто випилюю

_________________
подымаясь по дереву жизни, обходи сук и не слушай дятлов


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#6  ПовідомленняДодано: 19 листопада 2012, 21:51 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
Це ось так чи ні?


Приєднані файли:

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#7  ПовідомленняДодано: 19 листопада 2012, 22:01 
Офлайн

З нами з: 09 вересня 2012
Повідомлень: 223
Показаних робіт: 12
Звідки: Червоноград
Дякував: 0 раз.
Подякували: 4 раз.
саме так , відрізні погано ріжеть боком, при стирані наток сипляться , а там ріже робочою поверхнею :good:

_________________
подымаясь по дереву жизни, обходи сук и не слушай дятлов


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#8  ПовідомленняДодано: 19 листопада 2012, 22:15 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1891
Показаних робіт: 31
Дякував: 24 раз.
Подякували: 89 раз.
dizzyy написав:
а там ріже робочою поверхнею

Ну, не зовсім. Я намалював пачку дуг, причому радіус у них менший ніж на самому колі. :?
Чогось я тут не доганяю.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#9  ПовідомленняДодано: 19 листопада 2012, 23:39 
Офлайн

З нами з: 09 вересня 2012
Повідомлень: 223
Показаних робіт: 12
Звідки: Червоноград
Дякував: 0 раз.
Подякували: 4 раз.
якось так
рухами від середини


_________________
подымаясь по дереву жизни, обходи сук и не слушай дятлов


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#10  ПовідомленняДодано: 28 листопада 2012, 22:30 
Офлайн
Супермодератор
Аватар користувача

З нами з: 25 січня 2012
Повідомлень: 1529
Показаних робіт: 2
Звідки: Житомир
Дякував: 57 раз.
Подякували: 70 раз.
Peter написав:
...відзняти процес кінцевої обробки, який я роблю або малим зачистним кругом і болгаркою, або заточним кругом в дрелі. Після такої обробки отвір виглядає як після координатно-розточного станка.

Цікаво було б глянути, як логічне подовження.

_________________
The party ain't over yet!


Піднятись догори

ПП

 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 10 повідомлень ] 

atlas-decor.com.ua


Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати на теми на форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення на форумі
Ви не можете додавати файли на форумі

Вперед:  
Powered by phpBB®

cnc-market.in.ua
atlas-decor.com.ua