WoodMaster.in.ua
 

Український столярно-меблевий форум "Майстер"

 

Меблі та столярні вироби   

 
  
Сьогодні: 20 жовтня 2020, 23:55
Пошук від Google

Активні теми



Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]




Створити нову тему Відповісти  [ 40 повідомлень ]  На сторінку 1, 2  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення:#1  ПовідомленняДодано: 02 серпня 2013, 22:36 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Добрий день!
Яким макаром зробити таку рейку.
Є заготівля товщиною 30 мм, довжина 460 мм, ширина 120. Потрібно зробити те, що в середині.
Дякуємо за будь-яку пораду!
Може хто таке зробить? (100 шт ... для початку)


Приєднані файли:

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#2  ПовідомленняДодано: 03 серпня 2013, 00:26 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1939
Показаних робіт: 31
Дякував: 27 раз.
Подякували: 105 раз.
Тобто зробити криві рейки? Лишити те, що біле? Це на сідушки?
Якщо так, то це не складно. Фрезер-шаблон. Якщо мені потрібно багато однакових (подібних до цієї) деталей, то я шаблони роблю здвоєні. Обсолютно ідентичний шаблон знизу та зверху. Це для якості, щоб можна було перевертати деталь та обробляти завжди по шерсті.
Якщо треба, то зроблю фото. Можу зробити і самі деталі. :)


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#3  ПовідомленняДодано: 03 серпня 2013, 01:02 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2510
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 160 раз.
Як на мене то засада в ширині-120мм.Я б робив це на шліфбарабані по шаблону на опорному кільці.Ще залежить від матеріалу.
Другий спосіб виклеїти з 3-4 ламелей в формі.Правда буде довго і дорого.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#4  ПовідомленняДодано: 03 серпня 2013, 09:08 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
:hi: Ого! Так скоро. :oops:
Peter написав:
Тобто зробити криві рейки? Лишити те, що біле? Це на сідушки?
-Так!
Роланд написав:
Ще залежить від матеріалу.
-вільха.
Peter написав:
Фрезер-шаблон.
це собі уявити можна :roll: :по шаблону туди -сюди
Роланд написав:
на шліфбарабані по шаблону на опорному кільці
навіть не уявляю :oops:
Роланд написав:
спосіб виклеїти з 3-4 ламелей в формі.Правда буде довго і дорого
це точно

Я вам особисто питання задам
:drinks:
пс:я так розумію обидва способи мають право на життя


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#5  ПовідомленняДодано: 03 серпня 2013, 09:47 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
я вже й фрезером не уявляю :wall: паркетчик :unknown: , що ви хочете :D


Востаннє редагувалось Паркет в 03 серпня 2013, 17:06, всього редагувалось 1 раз.

Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#6  ПовідомленняДодано: 03 серпня 2013, 13:53 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1939
Показаних робіт: 31
Дякував: 27 раз.
Подякували: 105 раз.
Роланд, в чому засада? 120мм, як намене, це досить багато. Обробляв по шаблону 200х20х20мм. Робив навіть деталі менші(типу точених), діаметр 4см і товщина 2см. Це мало б робитись на токарному, але такого не маю.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#7  ПовідомленняДодано: 04 серпня 2013, 00:55 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2510
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 160 раз.
to Peter
Для мене "засада" в тому,що фреза повинна мати робочу довжину ,як мінімум 120мм(я таких не бачив :? )Можливо і є,не знаю :unknown: Або я неправильно розумію шаблон,або завдання.Якщо я правильно зрозумів то ширина готової рейки -120мм,товщина 20мм.
Паркет написав:
навіть не уявляю

На вертикальному стаціонарному фрезері.Замість фрези шліфбарабан(можна і фрезою,якщо така є)висотою 120мм,під ним підшипник(опорне кільце).Заготовка закріпляється на шаблоні.Притискаєте шаблон до кільця,рухаєте проти руху фрези(шліфбарабана).Заготовка дістає форму шаблона.Все просто ;)


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#8  ПовідомленняДодано: 04 серпня 2013, 13:22 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
спасибо за пояснення, тепер зрозумів.
Роланд написав:
Все просто ;)
:? :(


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#9  ПовідомленняДодано: 04 серпня 2013, 14:56 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1939
Показаних робіт: 31
Дякував: 27 раз.
Подякували: 105 раз.
Роланд написав:
Або я неправильно розумію шаблон,або завдання.

Цілком можливо що і я не зрозумів. :? Малюнок в одному місці, розміри в другому. :unknown:


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#10  ПовідомленняДодано: 04 серпня 2013, 23:42 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2510
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 160 раз.
Роланд написав:
або завдання

Здається найпростіше,що б Паркет уточнив.Це вигнута ламель шириною 120 мм,чи криволінійна рейка(ширину уточнити)
А ще краще ескіз в аксонометрії з трьома вимірами :yes:


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#11  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 00:15 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
є дошка 30 (вільха), ріжемо на заготовки 460х120х30. Потрібно зробити з заготівлі криволінійну ламель або рейку.
на фото вид з боку (горизонтально), те що не заштриховано товщиною 20 мм.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#12  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 00:16 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Роланд написав:
Це вигнута ламель шириною 120 мм

:yes:


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#13  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 00:29 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2510
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 160 раз.
В такому випадку я зрозумів правильно. :hx :D


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#14  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 02:38 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1939
Показаних робіт: 31
Дякував: 27 раз.
Подякували: 105 раз.
Я навіть не хотів припускати такий варіант. :oops:
Таке дійсно робити трохи складно. Скоріше за все і не вигідно. Такі речі, як правило, роблять з фанери.
Пропоную заміну:
1. Використовувати деталі шириною 40мм.
2. Фрезувати шириною 40мм, зклеювати і зашліфовувати неточності.
3.Зклеювати пару слоїв тонкої(4мм) фанери в пресі. Зверху та знизу шпон хорошого дерева. Можна заклеїти і торець, але це мало хто робить.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#15  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 07:56 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
:unknown: фанера не підійде..... бо "вулиця".
Добре, ось до прикладу 4 прикручених дошки для сидушки(0.5-1 см між ними), як роблять в них не велике поглиблення для дупи. Бачив таке. :oops: Якось не хочеться звичайні прямі дошки використовувати, а напевно доведеться. Значить фішку іншу придумаємо в іншому місці. :?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#16  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 15:02 
Офлайн
Адміністратор
Аватар користувача

З нами з: 19 січня 2012
Повідомлень: 1939
Показаних робіт: 31
Дякував: 27 раз.
Подякували: 105 раз.
Та зробити виборку можна і на ширший поверхні, але трудозатрати не будуть виправдані виглядом. Не гірше буде виглядати десяток фрезованих рейок замість однієї широкої.
Або ось ще варіант post6125.html#p6125


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#17  ПовідомленняДодано: 05 серпня 2013, 22:37 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
В загальному від своєї ідеї не відмовлюся, можливо спрощу. заготівля не 30 мм, а 25мм, ширина не 120 а 100 і обробляти тільки верхню частину. :?


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#18  ПовідомленняДодано: 06 серпня 2013, 00:17 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 31 січня 2012
Повідомлень: 2510
Показаних робіт: 26
Звідки: Трускавець
Дякував: 164 раз.
Подякували: 160 раз.
Peter написав:
Фрезувати шириною 40мм, зклеювати і зашліфовувати неточності.

Цілком підтримую.Напевне це самий оптимальний варіант.Вигляд буде як задумано,але виготовити значно простіше.Клеїти водостійким клеєм+добрий лак для зовнішніх робіт


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#19  ПовідомленняДодано: 06 серпня 2013, 21:33 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2013
Повідомлень: 37
Показаних робіт: 0
Дякував: 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Мені ідея з шліф барабаном сподобалася, з фанерою як то зв'язуватися не хочеться.


Піднятись догори

ПП

 
Повідомлення:#20  ПовідомленняДодано: 06 серпня 2013, 22:55 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 28 січня 2012
Повідомлень: 824
Показаних робіт: 7
Звідки: Ужгород
Дякував: 306 раз.
Подякували: 91 раз.
можно вот так попробовать, только вместо верхнего профиля фрезер поставить...
Зображення

_________________
Помогу купить инструмент "CMT", "Freud", струбцины "BESSEY", с некоторой скидкой. с ув. Сергей.


Піднятись догори

ПП

 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 40 повідомлень ]  На сторінку 1, 2  Далі


Часовий пояс : UTC + 2 годин [ Літній час ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми на форумі
Ви не можете відповідати на теми на форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення на форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення на форумі
Ви не можете додавати файли на форумі

Вперед:  
Powered by phpBB®

cnc-market.in.ua
kremen-decor.com.ua